Przejdź do głównej zawartości

Całe życie w biegu. 

Harmonogram dnia Matki Polki :)

Jak już wiesz, na co dzień jestem żoną i mamą dwójki wspaniałych dzieci. Większość dnia spędzam w pracy. Wracając do domu, biorę szybką kąpiel i od razu zabieram się za przygotowywanie posiłku. Po wspólnym obiedzie, siadamy z dzieciakami do lekcji. W wolnej chwili sprzątam. Nie potrafię usiąść i nic nie robić. Ciągle krzątam się po mieszkaniu wyszukując sobie kolejnego zajęcia. Wieczorami pracuję również w domu - piszę tego bloga, prowadzę fanpage'a z zdrowymi posiłkami oraz jestem partnerem / konsultantem znakomitej firmy z naturalnymi produktami poprawiającymi jakość naszego życia. Gdy tylko czas mi pozwala słucham lekcji języka angielskiego. Nawet gdy padam ze zmęczenia na twarz, zwykle muszę coś zrobić - sprawdzam pocztę, odpisuje na maile i komentarze.  Mało śpię, bo szkoda mi na to czasu. Życie jest takie kruche, często za krótkie, dlatego chcę czerpać z niego jak najwięcej. Cały czas chodzę nakręcona. To co na ogół robię, sprawia mi ogromną satysfakcję. Pomimo mojego zmęczenia, jestem szczęśliwa.

  

Czasem zdarza mi się uciec! 

Moje miejsce na ziemi. 

Czasem w życiu każdego z nas, przychodzi taki dzień, kiedy chcemy uciec i pobyć w samotności. Jest to jak najbardziej naturalne zachowanie. Każdy z nas ma takie miejsce, w którym chowa się przed miejskim zgiełkiem. Ja również, kiedy dopada mnie gorszy dzień, wsiadam w auto i wyjeżdżam poza miasto, w miejsce gdzie w spokoju mogę pomyśleć, wyciszyć się i odpocząć od tej codziennej gonitwy. Kiedy za dużo biorę na siebie, nie radzę sobie z narzuconym tempem, zaczynam się poddawać, wątpić w siebie i często napływają mi myśli o rezygnacji z tego co robię. Wtedy zaszywam się na kilka godzin w swoim "uzdrowisku", analizuje wszystko, wprowadzam poprawki do mojego planu na nadchodzące dni, oczyszczam umysł i wracam do domu z nowym, lepszym nastawieniem. 
Zapamiętaj! Każdy może mieć zły dzień, ale to nie jest podstawa do rezygnowania ze swoich marzeń. Dziś nie możesz sobie z czymś poradzić? - odpuść sobie, zostaw to - przecież jutro też jest dzień. Nie rób nic na siłę. Znajdź swój sposób na gorsze dni, który pomoże Ci przejść przez to wszystko bez zbędnego stresu. Nie bierz wszystkiego za bardzo do siebie, nie przejmuj się zbędnymi rzeczami, bo może odbić się to na Twoim zdrowiu. Wyluzuj! Tylko spokój i opanowanie doprowadzi Cię do szczęśliwego życia. 



Pamiętaj! Każdy z nas powinien mieć jakieś pasje, hobby czy zainteresowania i ja również je mam. Nie powinniśmy tkwić w jednym miejscu - życie daje nam tyle możliwości, więc powinniśmy czerpać z nich na tyle, ile jest to tylko możliwe. Rozwijajmy się, dążmy do lepszego życia dla siebie i swoich bliskich. Żyjmy tak, jakby każdy dzień miałbybyć naszym ostatnim ;)


Jak wygląda Twój harmonogram dnia / tygodnia? Czy jest podobny do mojego?





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Witam Cię na moim blogu :) Fajnie, że zajrzałaś/eś... Mam na imię Karolina. Rocznik 1992. Prywatnie jestem żoną i mamą. Mam wiele pasji i zamiłowań. Kocham podróże i nowe wyzwania. Amatorsko gotuję. Interesuję się technologią i motoryzacją. Historia tego bloga wiążę się m.in. z moją osobą. Piszę o tym, co jest mi bliskie. Przelanie moich myśli na tego bloga, pozwala mi się otworzyć. Dzięki pisaniu mam możliwość  poznania siebie, wyrażenia swoich emocji i spisania swojej historii. Mam nadzieję, że moje teksty spodobają się Tobie i będziesz do nich wracać. Znajdziesz mnie nie tylko na tym blogu, ale również na portalach społecznościowych. Kocham podróże... Staram się wyjeżdżać tak często, jak jest to tylko możliwe. Są to dla mnie i moich najbliższych wspaniałe oraz beztroskie chwile. Wycieczki uczą. Dzięki nim poznajemy nowych ludzi, ich tradycje i obyczaje, a co najważniejsze zostawiają nam sentymentalne wspomnienia.  Uwielbiam horrory, w których główną rolę odgrywaj
Czy zastanawiałeś się kiedyś czym jest życie ? Jakie stawia Ci wyzwania, czego oczekuje i co może dać Ci w zamian? Te pytania są na tyle skomplikowane, że nie łatwo znaleźć na nie konkretnej odpowiedzi. Przynajmniej taką, jaką chciałbyś usłyszeć. Życie można nazwać drogą. Jest kręte i potrafi zgubić, najczęściej w najmniej sprzyjającym dla nas momencie. Wyobraźmy sobie małe dziecko. Każdy człowiek kt óry przychodzi na świat, nieświadomie rozpoczyna swoją podróż. Poznaje swoich rodziców, uczy ich swojego języka, by móc bezproblemowo się z nimi porozumieć. To bardzo ważny krok, który pozwoli nawiązać silną więź między rodzicami, a ich dzieckiem. Gdy osiągnie cel, pojawia się nauka rozróżniania emocji i sposobu ich wyrażania. To bardzo istotny etap w rozwoju człowieka. Zaczyna rozumieć czym jest przyjaźń czy miłość. Czuje silną potrzebę przywiązania do drugiego człowieka. To całkiem normalne. Każdy z nas, potrzebuje kogoś, na kim może polegać nie tylko w trudnym dla nieg
Dziś wracam wspomnieniami do cudownej podróży do miejscowości Makarska.  Jest to jeden z najbardziej popularnych kurortów wakacyjnych w Chorwacji. Miasto leży u podnóży gór Biokovo, w ładnej zatoczce ograniczonej od pełnego morza półwyspem Sv. Petar. Od wielu lat miejscowość ta żyje praktycznie z turystyki. Tutaj przyjeżdża się wyłącznie po to, aby wypocząć. Turyści spędzają tu czas m.in. na opalaniu się na ponad półtorakilometrowej plaży z małych kamyków, kąpielach słonecznych, wieczornych spacerach, chodzeniu na dyskoteki oraz przesiadywaniu w restauracjach. W mieście można spotkać nieliczne zabytki. Kiedy jechać? Makarska należy do najcieplejszych miejscowości w Chorwacji. Występuje tu klimat śródziemnomorski. Lato jest gorące i suche, zima natomiast łagodna z dużą liczbą dni deszczowych. Sezon tutaj trwa od połowy maja do końca października, osiągając kulminację na przełomie lipca i sierpnia. Najlepszymi miesiącami na pływanie są czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień.